Wat valt er nog te redden aan een mp3 speler die in mijn broek bleef zitten in de wasmachine?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

onderdelen een week appart in zakjes droge rijst legen
lukt alleen niet meer als je hem hebt proberen aan te zetten dan heb je warschijlijk kortsluiting veroorzaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan niemand met zekerheid zeggen. Wel kan je je best doen zo veel mogelijk ervan te redden door hem zo veel mogelijk uit elkaar te halen en op te laten drogen. Als je hem voor langere tijd (een dag of zelfs meerdere dagen) zo laat liggen en dan weer voorzichtig in elkaar zet, heb je kans dat hij het wel weer (deels) doet. Op die manier heb ik tot twee keer toe mijn telefoon (dezelfde) gered. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 eerst laten drogen, voordat je hem aanzet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Tijd doet een boel. Ik heb tijdens een van heftigste regenbuien vorig jaar mijn mp4 bijna laten smelten in de regen. Vanwege geldgebrek geen nieuwe gekocht, 2 maand later deed hij het weer. Zomaar. Nu nog steeds overigens.