het lampje van mijn senseo blijft knipperen wat kan dit zijn?

het lampje van mijn senseo knippert supervlug,wat kan dit zijn? kan geen koffie er mee zetten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt als een foutmelding. Probeer de helpdesk van Philips eens: 0800 023 0076 (Gratis nummer)
Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 20:00
Zaterdag 09:00 - 18:00

Antwoorden (3)

Het waterreservoir bijvullen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Water bijvullen denk ik zo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal betekent dit dat het waterreservoir leeg of bijna leeg is. Maar soms zit het reservoir niet goed in het apparaat, en dan 'pakt' hij niet. Reservoir er uit halen en stevig terugzetten, dan moet het over zijn. De aansluiting moet goed zijn, anders 'denkt' hij nog steeds dat er niet genoeg water is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ van mij, wij hebben helaas geregeld hetzelfde probleem