Ja en nee je moet skype hebben maar dan kan je niet altijd cammen, en anders is er geen app
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Skypen is geen webcammen, althans ik zie dat als twee verschillende dingen. Skype is eerder videoconferencing. Webcammen doe je met relatief onbekenden via een site.
Ligt aan je versie van Android. Vanaf versie 2.3.4 kan je standaard cammen met Gtalk. Voor eerdere versies ben je aangewezen op Skype.