Past een AVI bestand op een Sony DVD+R 1x - 16 x compatible?

Ik heb een heel seizoen van The Big Bang Theory op me pc, maar ik wil ze afspelen op de dvd speler. Wat moet ik doen?

Toegevoegd na 3 uur:
En wie weet welk brandprogramma ik ervoor moet gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nero,imgburn o.a.
Kijk eens op www.download.com daar s taan veel gratis brandprog.
Kijk wel of je dvd speler avi/divx ondersteund anders moet je de avi's omzetten naar een dvd bestand.

Het beste antwoord

ja het kan, maar beperkt.
als je 80 gig op een dvd wilt passen, zal dit namelijk zeerzeker niet kunnen.
een normale dvd is ongeveer 4.7 gig groot, dus zoveel past erop.
ik geloof dat alle afleveringen van the big bang theory ongeveer 20 gig is, download hem namelijk zelf ook.
dus het past niet op een dvd, maar wel op een paar.
ik denk dat je met 5 dvd's klaar bent.

Toegevoegd na 4 uur:
zoiets als nero, of bij linux brasero, deze werken goed.
maar windows heeft ook een ingebouwd brandprogramma, en aangezien een normale dvd-speler gewoon avi speelt, kun je die ook gebruiken.
dit geld voor linux trouwens ook, voor ubuntu dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is afhankelijk van de grootte van het AVI-bestand of het past.
Kijk hoeveel GB het bestand op de computer is en kijk of het bestand kleiner is dan de maximale inhoud van de DVD.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat moet kunnen,ik zelf zet regelmatig 4 of 5 afleveringen van een serie op een 4,7 dvd.