hoe kan het dat als ik mijn samsung galaxy s plus de hele nacht aan de oplader heb liggen, hij dan nog geeneens halfvol is?

ik heb sinds een tijdje de samsung galaxy s plus. heel fijn, maar als ik hem savonds rond een uur of 10 aan de oplader leg en hij ligt de hele nacht aan de oplader, is hij maar 40 procent vol de volgende morgen.. hij staat gewoon aan hij is ook gewoon gestopt met opladen of hij word vol en loopt weer leeg? wie weet wat ik moet doen ik word er helemaal gek van.. alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er kunnen 2 dingen aan de hand zijn. De lader is niet goed of je hebt de plug niet helemaal goed in je telefoon zitten. Het andere is dat de batterij "op" is. Dan kun je het beste een nieuwe kopen.

Antwoorden (4)

Mogelijk is de oplader kapot?? Ga eens naar de winkel waar je hem hebt gehaald en laat ze dat ding testen, dan weet je zo of dat het probleem is. Anders kunnen ze daar ook meteen checken of je accu wel goed is. Als zij dat checken en iets vinden kunnen ze meteen kijken hoe het met garantie zit etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De lader zal niet de oorzaak zijn, het stoppen met laden wordt bestuurd door de telefoon zelf.
De fout zit waarschijnlijk in de accu, het is minder waarschijnlijk dat de laadelektronica van de GSM defect is.
Probeer eerst maar eens een accu van een andere Galaxy te lenen om te zien of die wel goed laadt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk ook dat, zoals Koosknip al zegt, dat de software een beetje in de war is.
Probeer het volgende:

Leg hem pas aan de lader als de telefoon aangeeft dat hij opgeladen moet worden. Dus als hij helemaal leeg is.
Mogelijk als je hem daarna oplaadt, hij weer 100% aangeeft. Mogelijk dat de software dit als "ijkpunt" leest waarna hij weer normaal geladen kan worden.

Ik heb dit eens gehad met een nokia, moest hem eerst eens helemaal leeg trekken, dan pas laden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had een soort gelijk probleem met mijn BB en dacht dat mijn accu het begeven had , dus ik de accu eruit gehaald om te kijken wat het type was en maakte de contact punten schoon. Voila nu geen nieuwe accu nodig , want het werkte weer als vanouds goed.

Wellicht het proberen waard.

Succes!