ik wil graag speakers voor op me kamer met uitstekend geluid, dus wat zijn goede?

wat ik dus al zei ik ben opzoek naar goede speakers ik zat te denken aan http://hificorner.nl/a25.html deze, maar weet iemand of hij goed zijn? of weet iemand nog andere goede met super goed geluidskwaliteit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb zelf al jaren de Logitech Z-5500. Absoluut de nummer 1 computer speakers. Supermooi geluid.

Als je een Film kijkt of een spel speeld hoor je bijvoorbeeld de kogels achter je neer ketsen en om je oren fluiten. Achter je een helikopter opstijgen en wat al niet meer.

Muziek word ook erg goed weergegeven. Als je je bass helemaal opendraaid en een bass test doet (of een nummer met stevige bass draait) begint alles te trillen in je huis en voel je je hart helemaal. Kasten en deuren rammelen, lampen schudden heen enweer: werkelijk geweldig.

Nadelen:

Best duur
Best groot
En je computer moet wel 5.1 aankunnen anders geniet je er niet volop van. Dan heb je geen surround geluid. (Maar het kan zelfs aangesloten worden op een MP3 speler)

Voordelen:

Het is gewoon het beste wat er is. Nog nooit een probleem mee gehad. Vrienden zijn altijd laaiend enthousiast en hoe hard je hem ook zet het geluid blijft zuiver (Hij kan kei, en kei hard)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zijn je eisen en wat is je budget?

Als niet veel ruimte hebt en toch een super geluid wilt zou ik voor de Creative Gigaworks T40 II gaan http://nl.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=28&product=18021

Heb je veel ruimte en wil je echt een goede bass en heb je een hoog budget dan zou ik voor de Logitech Z550 gaan.

een Minder budget en toch een goed geluid?

Dan moet je voor de Creative Inspire T3130 gaan of als je meer bass wilt de Philips spa 5300.

http://nl.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=789&product=18732&listby=usage

en http://www.kieskeurig.nl/pc_speaker/philips/spa5300/331713/

Succes met je keuze

Toegevoegd na 1 minuut:
(logitech z5500) typ fout