Waarom laadt mijn iPod touch 4g sneller op in het stopcontact dan met het snoertje dat ik kreeg voor m'n pc om me iPod te synchroniseren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Omdat hij meer stroom uit het stopcontact krijgt dan vanuit de USB op de pc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie vraag,

een vriend van mij ( iphone ) raadde mij aan om een stekker te kopen omdat die sneller laadt. ik denk dat het komt omdat hij een sneller laadvermogen heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een USB poort geeft 2,5w en een netwerk USB oplader converteert het naar 5w. Dus in theorie 2 keer zo snel!