Kan een droger in de schuur staan, ivm vorst?

Wegens ruimtegebrek willen we een droger in de schuur zetten. Hier is geen verwarming, Maar het is wel waterdicht. Kan de droger daar goed functioneren, of zou deze snel kapot gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
29.3K

Het beste antwoord

Ik heb de mijne al jaren in de schuur staan.
Bij een condesdroger zul wel moeten zorgen dat er geen water in de bak blijft staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik denk dat deze snel kapot zal gaan door de vorst ik vind drogers er gevoelig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als die droger van binnen een slang of bakje of onderdelen heeft waar water in kan blijven staan (wat goed mogelijk is), dan kan dit bij vorst inderdaad bevriezen, en daardoor kapot gaan.
Ik zou het je dus afraden.
12 jaar geleden
Geen probleem hoor, als de lucht uitgang slang naar buiten zit al helemaal niet, met een condensbak ook geen probleem, alleen af en toe ijs er uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij stond tot z,n overlijden bij ons onverwarmd en een beetje vochtige schuur, nooit geen problemen gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vocht is een kwaad iets voor elektische toestellen ! als je zeker wilt zijn .... zorg voor een deken er over of iets in die aard om het vocht op te nemen ! eventueel een elektische vohtverdrijver ( is niet echt kostelijk in vergelijking met een nieuw toestel ) Voorkomen blijft nog altijd beter dan ....