Hoe weet ik of ik betaal voor m'n internet?

Ik zit thuis met mijn nokia op wlan wifi ding van ons thuis, daar maakt m'n telefoon iig verbinding mee. Maar hoe weet ik zeker dat ik niet ook op betaald internet zit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, Je krijgt volgens mij allemaal antwoorden waar je niks aan hebt.
Volgens mij bedoel je hoe je kunt zien of je via 3G of via Wifi internetverbinding hebt.
Internetverbindingen moeten altijd betaald worden, is het niet door jou dan wel door je ouders. Misschien dus even de vraag wat beter stellen? Ik heb trouwens geen idee hoe je dat op een Nokia kun zien, al helemaal niet omdat je niet verteld WAT voor Nokia het precies is, zo kunnen mensen je toch niet helpen? Op mijn Nokia heb ik niet eens internet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke thanks, jij snapt iig wat k bedoel. Ik heb Nokia C6-00. En ik bedoel met m'n vraag of ik met m'n abonnement waar geen internet bij zit, wel ervoor moet betalen, of dat ik met m'n tel op de wifi van thuis zit die mijn ouders betalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Extra betalen*

Het beste antwoord

UIteraard betaal je voor jouw internet aansluiting. Dan maakt het niet uit of je er gebruik van maakt of niet.
Je zegt dat je belt over internet (VoiP).

Als je niet zou betalen, dan zou het internet ook niet werken bij jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie nergens staan dat vraagsteller m.b.v. voip belt, of dat ie uberhaupt belt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je goed lezen. Er wordt over de telefoon gesproken en iig betekend in ieder geval

Andere antwoorden (2)

Op je mobiel kun je meerdere verbindingen hebben. Wifi zorgt voor verbinding met jouw eigen wireless internet. De verbinding die je al betaald via je provider.

Je kunt ook connecten via 3g. Dat betekent dat je naar het internet gaat via je mobiele provider, bijv. Telfort of KPN. Die rekent hiervoor kosten. Wil je die kosten ontwijken als je thuis zit, moet je dus je 3g verbinding uitschakelen. Dit kan vaak ook nog erg rigoreus, namelijk via de website van je mobiele provider. Bijvoorbeeld om te voorkomen dat je tegen een hoge prijs zit te internetten op je vakantieadres.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je verbinding maakt via WiFi, kost dat niets.