externe harde schijf (usb) aansluiten op usb aansluiting home cinema?

kan ik mijn externe harde schijf via usb op mijn home cinema aansluiten om zo films af te spelen?

Toegevoegd na 21 minuten:
Home cinema, JVC TH BD 30

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat ligt er helemaal aan wat voor Homecinema je hebt, meestal speelt deze de films niet zomaar af en moet er een Mediaspeler tussen.
Je kan het wel proberen of hij het afspeelt.

Toegevoegd na 34 minuten:
Na je toevoeging zie ik dat hij wel bepaalde films kan afspelen, dus sluit de schijf eens aan en probeer het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een home cinema set is niet meer dan een veredelde versterker met boxen maar als er een usb poort in zit zit er wellicht een media speler mogelijkheid in.
maar je moet denk ik wel even uitzoeken welk film formaat hij daarmee kan afspelen.
meestal is dat wmv avi of mpg

Tenzij de usb aansluiten uitsluitend is bedoel als aansluiting voor een media speler zelf
dan zul je die mediaspeler moeten kopen je kunt er dan rekening mee mee houden dat deze mediaplayer wel externe HD aansluiting heeft

Toegevoegd na 5 minuten:
volgens je bijvoeging heeft deze geen harde schijf mogelijkheden rechtstreeks
maar wat ik wel zie is een lan aansluiting
Wellicht kun je je pc als filmserver aansluiten ?
via de pc zou je de externe hd wel toegankelijk kunnen maken.
capthavoc