UPC wil niet terug betalen wat nu ?

Mijn moeder heeft vorig jaar Juli voor mijn oma digitenne van KPN genomen.
Zij heeft daarbij een opzegkaart gestuurd naar UPC maar UPC zegt nu dat er een week na aanschaf van digitenne gebeld zou worden of digitenne beviel of niet.
Nu heeft UPC een jaar lang nog 51e per kwartaal geïncasseerd en wil niet terug betalen ondanks er een opzegkaart ontvangen is wat ook door UPC is bevestigd.
Wat nu te doen om het geld van UPC terug te krijgen ?
Ze zeggen dat ze er niets aan kunnen doen...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ìk zou graag kijken wat ik voor u kan doen. Kunt u een email sturen naar webcare@upc.nl ? Wilt u in de email verwijzen naar deze site. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat het verstandig is een juridisch loket in te schakelen, die zitten overal door het land verspreid, en ze helpen je gratis:
Het Juridisch Loket | Gratis antwoord op uw juridische vraag
www.juridischloket.nl/ - In cacheVergelijkbaar
Het Juridisch Loket is een onafhankelijke, door de overheid gesteunde organisatie, die iedereen met een juridische vraag gratis helpt.
Contact
Bezoek loket
Advies van het Juridisch Loket
Familie / Gezin / Relatie Werk
Over het Juridisch Loket
Advocaat inschakelen

Overigens, als er online betaald is, kun je in ieder geval te laatste 2 maanden storneren (bij de ING zijn dat de afschrijvingen van de laatste 56 dagen), dan heb je dat vast binnen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoezo incasso-actie, ze hebben toch onterecht geïncasseerd? Ik heb het gehad met UPC, ze hadden 2x teveel geïncasseerd, ik heb het 2x teruggehaald en het juiste bedrag gestort. Er bestaat een site van de consumentenbond over klachtenafhandeling, klacht.nl, moet je eens voor de grap op UPC zoeken, je staat versteld van wat die gasten zich allemaal permitteren inzake onterecht incasseren!