wat is een goede tablet?

hij moet GPS hebben en een usb aansluiting.
maar niet te duur. tot 180 euro.
Bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (9)

Bij de bartssmit hebben ze een hele goeie voor 150 euro alles erop en eraan gps wifi en draait op de nieuwste android
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry hoor, maar voor 180 euro kun je geen goede tablet kopen en zeker die van Bart Smit niet, dat is een speelgoed ding!
Wil je echt een goede tablet ga dan voor de iPad, deze werkt echt perfect en heb je veel meer aan dan aan al die goedkope (Chinese) rommel ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Ipad heeft geen usb aansluiting. En hou eens op met dat forum als bron te geven want het slaat NERGENS op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat forum is de bron waar ik mijn informatie vandaan haal.
En er zit wel een USB aansluiting op een iPad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een bron is een link naar waar de informatie staat dus niet naar de beginpagina van een forum. Het slaat dus nergens op dat je dat bij nagenoeg al je antwoorden plaatst. Het zou hetzelfde zijn als wij overal www.google.nl gaan invullen. Slaat ook nergens op. ===
De Ipad heeft geen usb aansluiting. Je kunt er geen usb-stick in stoppen. http://www.apple.com/nl/ipad/specs/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de camera connection kit kun je er een USB stick op aansluiten en ook geheugen kaartjes ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja stelt je wilt een rugbybal. Dan kun je een voetbal kopen en er de hele tijd op blijven zitten zodat het een 'soort' van rugbybal wordt. En dan heb je de rugbybal die je in eerste instantie wou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, daarom kun je ook beter gelijk een iPad 2 kopen ;-)
180 euro is echt te weinig geld voor een goede tablet. Je kunt de Samsung Galaxy Tab P1010 kopen. Heb ik ook, erg goede tablet. 300 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iPad blijft de beste tablet, en gaat het langste mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die heeft geen usb-host aansluiting
De beste is de Ipad maar ook de prijzigste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb laats een tablet van de Bart Smit voor €100,- gekocht. Best een handig apparaatje, je kan er boeken op lezen, muziek mee luisteren en ermee op Internet. Maar het grootste nadeel is dat je geen apps kunt downloaden. Dat is waarschijnlijk omdat de tablet niet officieel geregistreerd is. Als je perse GPS wil, is dit dus geen optie. Maar waarschijnlijk wel de goedkoopste!

Toegevoegd na 34 seconden:
En er zit een USB-aansluiting aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou toch je bedrag verhogen en niet bij de bartsmit en bijv. Naar de media-markt een iPad of samsung galexy tap kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij tabletcenter vind je een grote lijst met tablets.

Je kunt bij de keuzehulp aangeven wat je eisen zijn (dus GPS en USB).

En dan krijg je deze lijst:
http://www.tabletcenter.nl/keuzehulp?482=1344&5077=15218

Let wel de goedkoopste daar is €350,- maar als je een leuke tablet ziet kun je hem misschien later kopen of met een internet-abonnement of via marktplaats.

Voor 180 euro zul je weinig kwaliteit tablets kunnen vinden.

Veel succes met je zoektocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goede bestaat niet voor die prijs...