war moeten wij heen met onze zonnepanelen, eens ze niet renderend meer zijn ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kom maar bij mij brengen, ik wil ze graag plaatsen! Hier in Nederland rendeert het nog wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel je als ze geen totaal geen energie meer leveren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
totaal geen energie, heb ik niet bedoeld, maar wat wanneer ze niet meer de verhoopte energie opbrengen ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou zeggen, laten liggen zolang ze nog iets van energie leveren

Het beste antwoord

Als je bedoelt of ze als afval slechtvoor het milieu zijn dan is het antwoord dat ze voor een groot deel te recyclen zijn maar dat er nog wel een probleem is met een aantal giftige stoffen zoals cadmium, selenium, siliciumtetrachloride en zwavelhexafluoride