Mijn hp PSC 2410 photosmart all in one maakt een raar geluid. Komt iemand dit Bekent voor?

Eerst maakt hij een vreemd geluid. Is het zelfde probleem als de filmpjes die op YouTube staan als je zoekt op dit type printer. Vervolgens stopt hij met dit geluid. Maar op het beeld blijft een zandloper staan. Ik krijg dus geen normaal beeld meer met de opties. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Helaas is dit type printer al verouderd waardoor er slijtage kan zijn, waardoor hij een vreemd geluid kan gaan maken en fouten aan kan geven.
Mijn advies zou zijn koop een nieuwe, op dit moment heb je voor de prijs van een paar nieuwe cartridges een nieuwe printer.
Ik heb zelf de HP Photosmart Wireless e-All-in-One (CN245B) B110a, deze printer werkt perfect en kun je ook nog draadloos gebruiken;