moet je per se je credit card gegevens geven bij een apple id?

want ik heb een ipod touch gekocht maar dan zegt ie, dat ik niet verder kan gaan voor dat ik mn credit card gegevens in heb gevuld, maar ik heb geen credit card!
Dus hoe moet ik dit nou doen? Want ik kan niks downloaden nu , ook geen gratis apps!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ja dat moet, vind het zelf ook raar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan een itunes gift card kopen, of clickandbuy, dan heb je geen creditcard nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een account bij Click & Buy aangemaakt. Daarbij kan je tegoed storten via Ideal. Of je kan ze machtigen dat ze aankopen in Itunes of de Appstore van je rekening mogen schrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat moet niet, je moet op een willekeurig (gratis) appje klikken en dan op downloaden in itunes, en dan kun je op nieuw account aanmaken klikken en dan hoef je geen credit card gegevens in te vullen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan ook niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij werkt het echt, je moet het wel op de computer doen, dan komt er naast de verschillende credit cards ook "none" te staan, ik heb het net nog geprobeerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan wel, voor een uitgebreide uitleg moet je even googlen op 'Apple id without creditcard'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt dit kan
Nee dat hoeft niet! Je kunt Apple om te tuin leiden. Zie link daar legt Apple het zelf uit.