Is Dealextreme een veilige site?

Ik heb dus een site , dealextreme.com , en ik weet dus niet of hij veilig is. Ze hebben allerlei toffe spullen voor iPod enzo. Het is ook super goedkoop. Daarom weet ik niet of het betrouwbaar is. Je mag wel betalen met PayPal.
Alvast bedankt. (:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Jaa dealextreme is zeker betrouwbaar ik heb hoesjes voor mijn ipod bestelt en die zijn vandaag aangekomen, en je kan inderdaad betalen met paypal dus dat is zeker betrouwbaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al verscheidene malen allerlei zaken bij DealExtreme gekocht, tot nu toe ben ik zeer tevreden over deze site.

Het kan af en toe wel wat langer duren voordat je de spullen in huis hebt, reken minstens op een week of twee.
Je kunt de status van jouw bestelling op de site volgen met een track-and-trace nummer.

Als ze van een bestelling nog niet alles bij elkaar verzameld hebben dan sturen ze soms ook al een deel dat ze wel hebben op, de rest volgt dan later.

Kijk wel bij de producten naar de reviews die andere klanten geplaatst hebben: soms is de kwaliteit behoorlijk gammel, de sterretjes bij de producten geeft ook een indicatie van de kwaliteit.

De prijs/kwaliteit verhouding is meestal toch zeer goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik heb al een paar keer wat besteld bij dealextreme en altijd netjes op tijd mijn spullen gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan gooi ik er ff een vraag tegenaan: kunnen ze alles leveren dus ook naar Nederland? Ik zie dat ze BBguns (die plastic pistolen die balletjes afschieten) verkopen. Maar die zijn volgens mij toch echt illegaal hier?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alles wat in nederland niet te krijgen is om dat het verboden. is ook verboden in te voeren.