Goede recorder voor Xbox 360 ?? HELP !

Ik zoek een goede recorder om Gameplay van de Xbox 360 vast te leggen. Het gaat hier om Black Ops en MW2 in eerste instantie.
Met een goede recorder bedoel ik eentje met goede film kwaliteit.
Ik wil de filmpjes dan Uploaden op Youtube...
Is er een manier zonder Theater Mode te gebruiken en om ze toch "mooi" te kunnen bewerken op de PC ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hauppage HD PVR is het beste qua kwaliteit. Daarna komt de Dazzle (480p) en daarna weer de easycap(360p)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké... In welke prijscategorie zit ik dan? En met de Dazzel? En met de EasyCap ? En is dat 480P het maximale ? Want als ik ze Upload naar Youtube wil ik toch graag ongeveer HD kwaliteit met 720P of zelf 1080P...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hauppauge HD PVR zal wel 720p aankunnen. Er zijn maar een beperkt aantal spellen op de xbox360 die 1080p doen trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké.. Hoe duur is die ongeveer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hauppage HD PVR is €200,-
Dazzle is €40-80,-
Easycap is €10-20,-

Andere antwoorden (2)

Daar heb je bij de kabel naar de tv tussen componenten die dan ook naar de pc gaan en dan krijg je het beeld op pc en kan je daar alles mee doen voor alle uitleg kan je gamekings een hardwarewoensdag aflevering kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor het antwoorden. Ik ben niet zo goed in zoeken, net al even gezocht, maar kan niets vinden. Kan je misschien een link geven ? Alvast bedankt.
Je zal dan een capture kaart moeten kopen voor je pc. Hier staat uitgelegd hoe het allemaal kan en wat je nodig hebt:

http://hubpages.com/hub/Guides-to-Recording-Xbox-360-Gameplay-to-Desktop-or-Laptop