Dat ligt in principe meer aan het OS en eigenlijk nog meer aan wat er voor ontwikkeld is. Daarnaast is er natuurlijk ook nog het probleem dat het wel wil af spelen maar niet vloeiend vanwege een zware codec, zeker op dit soort netbooks.

Het OS wat er standaard op zit is android en daar kan je sowieso divx/xvid mee afspelen, mkv's schijnen wel te gaan maar vanaf 720p al stotterend.

In de bron wordt flink gediscussieerd over wat wel en niet afspeelt misschien handig om een idee op te doen.