Wat is nou het verschil tussen een Blackberry Bold en Curve?

een paar mensen uit mijn klas zeggen dat Curve lelijk is.
ik weet dat een curve een bocht is, en bold bol betekent
maar ik hoef nix te weten over wat zoon ding kan, maar ik zie geen verschil in de toestelen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Bold heeft 5 megapixel camera en curve 2 ofzo en bij bold zitten de toetsen aanelkaar vast bij curve zijn ze los en het menu is anders en bold heeft zo'n zilvere rand curve niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

- De Bold 9700 ondersteunt 3G en de Curve niet. Het 3G netwerk zorgt voor een snellere mobiele data uitwisseling (o.a. Email / Mobiel Internet). Als je gebruik maakt van een internetverbinding op je gsm, dan wordt alles sneller geladen op de Blackberry Bold
- De interne processor van de Bold is ook sneller, namelijk 800 MHz ten opzichte van 512 MHz
- Het geluid is beter op de Bold 9700
- De toetsen op het toestel zijn groter, waardoor je prettiger kan typen met dit toestel
- De Bold 9700 heeft ook een trackpad en de Blackberry Curve 8900 niet
- De Bold gaat langer mee in de standby modus: 21 dagen (gsm netwerk) ten opzichte van 14,5 dag
- Hij gaat ook langer mee als je er fulltime mee belt dan de Curve, namelijk 6 uur ten opzichte van 5,5 uur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De toetsen zijn anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zit idd niet veel verschil in uiterlijk maar van de
curve zijn volgens mij de hoeken minder scherp.
op de link staan de 3 soorten als afbeelding maar lijken erg op elkaar,ik denk dat het een persoonlijke smaak is welke je net iets mooier vind.

Toegevoegd na 2 minuten:
als je op de link kijkt moet je ook nog even blackberry aan vinken.