Help mijn printer doet het niet wat is er mis?

Telkens als ik probeer af te drukken via draadloze netwerk doet mijn printer het niet. Het geeft een "fout" aan met afdrukken. De printer staat niet offline.

Toegevoegd na 16 minuten:
Het is een HP printer trouwens.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zet hem eens terug op fabrieksinstellingen.
Misschien kun je ook eens proberen of hij het wel doet als je er een kabel tussen doet.
Als dat zo is ligt het aan de draadloze verbinding en kun je de rest uitsluiten.
Wat voor merk/type is het?

Toegevoegd na 17 minuten:
En anders kun je misschien HP Solutioncentre downloaden die helpt bij problemen.