kan je op een prepaid blackberry pingen enzo?

als dat niet kan wat moet je doen zodat het wel kan?

Toegevoegd na 10 minuten:
thuis heb ik wifi en daar zal ik hem ook het meest gebruiken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Om te kunnen pingen heb je Blackberry internet service (BIS)nodig. Dit activeer je dmv een Blackberry prepaid kaartje of een abonnement met Blackberry internet ( bij T-mobile heet dit instant e-mail) ALs je dat eenmaal hebt dan kun je thuis via de wifi ook pingen. Met gewoon internet alleen kan je niet pingen zoals de 1e beantwoorder aangeeft.
Je kunt dus een Blackberry prepaid kaartje kopen voor 20 euro bij bv phonehouse en als je die dan activeert in je Blackberry kun je ermee pingen.
Ik heb nog wel een tip voor je, als je nu een Blackberry prepaid kaartje koopt van T-mobile, heb je er een half jaar gratis Blackberry internet bij, dus kun je een half jaar gratis pingen.
Zonder het speciale Blackberry internet kun je dus nooit pingen. Je hebt overigens naast Blackberry internet niet nog een aparte internet bundel nodig om op het gewone internet te kunnen. Dit kan gewoon met Blackberry internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12,50 per maand. Je moet dan zorgen dat dit voor de 1e van de maand op je beltegoed staat zodat zij dat kunnen afschrijven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk anders even op deze site http://www.t-mobile.nl/blackberryprepaid je krijgt bij elke 10 euro opwaarderen ook nog 300 sms-jes gratis de maand er na.

Andere antwoorden (2)

Het pingen gaat over het internet.
Als je met je prepaid telefoon ook een internetbundel er bij hebt, kun je ook pingen.
Heb je geen internetbundel er bij, dan kan je alleen pingen als je met een wifi netwerk verbonden bent (en ook alleen dan berichten ontvangen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan, als je via wifi of je kan een blackberry prepaid kopen bijv. Bij t-mobile dan heb je 2GB internet en kan je thuis op wifi en buiten je internet. Ik heb dit zelf ook