wat is een goeie tablet voor internet en games(veel spelletjes in de market)

ik zoek een goeie tablet die niet heel duur is. Een bekend besturings systeen. Ios of android ofzo. 16 gb is genoeg.

Toegevoegd na 7 minuten:
niet persee een ipad maar iets anders.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

een woord: Ipad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ ter compensatie, ik snap niet waarom je een - hebt gekregen. dit is het enigste goede antwoord.
Twee woorden: een iPad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een woord was toch beter ^.^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja oke maar wou even orgineel zijn :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ ter compensatie, ik snap niet waarom je een - hebt gekregen. dit is het enigste goede antwoord.
Niet de goedkoopste, maar ik zou niet voor minder gaan:
een ipad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de e-plaza en bart smit heb je voor 100 euro een tom-tec tablet met android. Kijk even in het krantje of op internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als eerste: IPad
Als tweede: HTC Flyer
Als derde: kijk even op dealextreme.com hebben ze ook voor een leuke prijs aardige tablets