kan ik met een router op mijn gewone pc met kabel en op mijn ipad draadloos internet hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja zeker kan dat!
Je moet dan wel een draadloze router hebben
Als je internet van KPN hebt zit het er al in andere providers zou je ff moeten kijken telfort heeft het wel en ziggo niet dus je moet ff kijken maar ff terug op je vraag ja zeker heel goed mogelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar ik ben een belg en weet je soms als dat kan bij belgische providers ik zit bij telenet.
en moet je dan 2 abbonementen betalen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee je betaalt voor maar een abonnement, ga er maar vanuit dat je een draadloze router moet aanschaffen. Als je even het merk/nummer van je modem opgeeft kunnen we kijken of het een modem/wifi router is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
D-link DES-1005D dus als ik het goed begrijp betaal ik een maal en toch kan ik draadloos en via kabel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee je betaald maar 1 abbonenent maar er moet dus waarscheinlijk een kastje voor WIFI bij komen ongeveer 30€
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok bedankt weet u mss een goede router
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal het even duidelijk proberen te maken, Wifi is niks anders dan een draadloze verbinding die een bedrade verbinding vervangt. De signalen zullen nog steeds door dezelfde modem heen gaan als de signalen van je bedrade pc. Je provider of wie dan ook kan het verschil niet zien of je bedraad of onbedraad internetverbinding hebt. Misschien ben je in de war met 3G waarmee je via het mobiele netwerk overal verbinding kan maken, daarvoor heb je wel een extra abo nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een mediamarkt in belgië? Vast wel anders ga even na een computer winkel je hebt gewoon een fouter nodig laat je niks aan praten een wireless N router is wel het snelst maar gebruikt de iPad niet die techniek
Kwa merk zou ik gewoon een linksis nemen prijs kwaliteit goed genoeg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jaaaaaaaaaa mediamarkt is een heel goede winkel ok bedankt voor informatie harmjan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt mrtomaat maar ik weet alleen niet ik heb nu een router met een kabel hoe sluit ik in godsnaam draadloss internet eropaan?xs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt vast wel vrienden kennis die dat kan
Dat is het verstandigd dan kan hij hem ook meteen instellen! Anders haal je het op en dan spreekt het wel voorzich denk ik! Even handleiding lezen;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan ik ook 2 routers hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een iPad ondersteunt wel Wi-Fi N. Zou gewoon altijd voor N gaan, heb je ook voor toekomstig aan te schaffen apparaten wat aan.
Linksys. Dit is een leuk model met alles erop en eraan. http://tweakers.net/pricewatch/251996/tp-link-tl-wr1043nd.html#tab:info
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus ik koop me bv die da jij me aanbeveelt dan sluit ik mn kabel eropaan en dan kan ik draadloos en via kabel werken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan meerdere draadloze en meestal 4 bedrade apparaten op een router aansluiten. Aansluiten is heel simpel. Trek de netwerk stekker van je PC uit de modem verbindt de modem met de router, verbindt de router weer met je PC en je hebt weer internet. Afhankelijk van de beveiliging van de router kan je gelijk draadloos internetten of moet je de netwerksleutel onderop de router gebruiken.