Nieuwe laptoo

Ik wil graag een niet al te dure laptop kopen, weet iemand waar ik op moet letten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik zal letten op:
- werkgeheugen
- opslagcapaciteit
- eventueel webcam of nummeriek toetsenbord eventueel
- ik zal ook letten op welk stuurprogramma erop zit, waarschijnlijk Windows 7

Groet
Christiaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er aan waar jij hem voor wilt hebben...
Ga je gamen? of alleen beetje facebooken?

Ik zou zeker op de processor letten, maar veel belangrijker de hoeveelheid geheugen... een snelle processor met weinig geheugen is langzamer dan een langzamere processor met veel werk geheugen (volg je me nog? :-))

Ook zou ik kijken naar de schijfruimte.. wederom, waar gebruik je hem voor....

laatste zou ik (persoonlijk) ook ff proeftypen, gewoon om te voelen of ie lekker typt... minstens net zo belangrijk..

daarnaast kun je natuurlijk kijken of ie een kaartlezer/camera e.d heeft...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil er graag voor school op werken dus word etc en af en toe msn
kijk ook voor u.s.b. 3.0 poort, heeft vele voordelen.