is er ergens oefen examens of extra stof te vinden over elektriciteitsleer 3 ( 8078 ) ??

mijn vriend is bezig met elektriciteitsleer 3.. ik help hem met leren om toch aan die voldoende te komen..
nou ben ik opzoek geweeest naar oefen examens of demo toetsen of iets dergelijks, ik heb er 1 gevonden en verder is er gewoon helemaaaaaaal niks !

heet iemand misschien een site waar informatie erover te vinden is of waarmee je kan oefenen.. ????????

het is van kenteq
exameneenheid 8078
theorie monteur 3 / elektriciteitsleer 3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat soort examens worden door de opleidingsinstantie zelf gemaakt. Anders dan bij het centraal schriftelijk op de middelbare school worden daar doorgaans geen examenbundels voor gemaakt en zijn de instanties er ook niet gecharmeerd van als die vragen op het internet belanden (vaak worden auteursrechten aangesproken om dergelijke publicatie tegen te houden).

De beste optie is om na te vragen bij mensen die het vak al gehaald hebben (of niet en een herkansing moeten doen). Je kan wel op zoek gaan naar examen vragen op dat onderwerp maar de verschillen kunnen behoorlijk zijn per opleiding of instantie. Zomaar oefeningen van internet plukken kan wel een zekere indruk geven maar echt meerwaarde boven de opgaven die je in de studie boeken zal vinden heeft het niet.

De beste optie is dus de wandelgangen...