Bestaat er een speaker + opslaggeheugen voor muziek bestanden voor in je mond. Ik wil een accapela muziek bestand laten horen uit mijn mond. Rarevraag

Ik wil mijn klasgenoten foppen door het te laten lijken dat ik zing. Ik wil een accapela voice bijvoorbeeld uit mijn mond laten klinken. Er moet dus opslagruimte zijn en een speakertje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan zul je een behoorlijk grote mond moeten hebben. ;-)

Als je wilt foppen, zal het geloofwaardig moeten klinken, en daar heb je toch een luidspreker voor nodig met een afmeting die wat groter is dan je mond. Nog afgezien van het feit dat je ook nog een geheugenkaartje of zoiets in je mond zult moeten hebben. Volgens mij, sta je te kokhalzen, met al die spullen in je mond, als je je a capella concert voor je klasgenoten ten gehore wilt brengen. Zij zullen alleen daar aandacht voor hebben en geen noot meer horen.

Natuurlijk kun je door de tandarts een mini-luidsprekertje in je kies laten zetten, maar de geluidskwaliteit zal dan ongeveer zo zijn, als de luidspreker van je mobiele telefoon. Maar ja, ik weet natuurlijk niet hoe slim je vrienden zijn ;-)