welke kabel heb je nodig als je je pioneer XW-NAV1 op je ps2 wil aansluiten?

dit is de pioneer xw-nav1

Toegevoegd na 42 minuten:
haha sorry,
PS2 had pc moeten zijn

Toegevoegd na 42 minuten:
haha sorry,
PS2 had pc moeten zijn

Toegevoegd na 23 uur:
bedoelt mrtomaat ongeveer dit?
http://link.marktplaats.nl/456812088

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je dat willen? Wat debk je dat,er gaat gebeuren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geluid van PS2 op over deze module sturen?

Het beste antwoord

Als je gebruik maakt van onderstaande kabel moet je even met een tulpverlenger de rode en witte kabel verlengen en die in je pioneer duwen en de gele in je tv duwen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je de kabeltjes los van elkaar kan trekken heb je misschien zelfs geen verlenger nodig.

Toegevoegd na 1 uur:
Jack naar tulp kabel kopen. Jack in line out of koptelefoon uitgang steken en rood wit in Pioneer doen. (plaatje 2)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je antwoord ik denk dat ik wel zo`n kabeltje ga kopen.