Kan ik op mijn ipod touch een map aanmaken bij mijn fotos?

Ik heb een ipod touch en sla heel soms stukjes van msn gesprekken op, ik wil daar speciaal een map voor maken maar hoe moet dat? Kan dat uberhaupt? En het liefst op mn ipod zelf aanmaken en niet via een computer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

nee, dat kan niet! je kunt dat alleen via de computer doen. je kunt wel een app downloaden, moet je even zoeken op 'album'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk je dat er zon app is of weet ne het zeker?
Wil je dan even zeggen hoe die app heet..?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat Laura bedoelt dat je in de appstore even meot zoeken naar 'album' en dat het dan ook zo heet...
nee via itunes wel op de computer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het ook op de iPod Zelf doen als je hem hebt gejailbreakt.. Het schijnt ook een nieuwe mogelijkheid te zijn op iOS 5 maar dit weet ik niet zeker