hoe werken de reclameborden tijdens voetbal wedstrijden tussen landen?

Als Nederland uit speelt zie je namelijk Nederlandse sponsoren. Maar nooit de sponsoren van het land waar je de interland in speelt? terwijl dat land wel hun sponsoren zien?

Ik heb het over de reclameborden die langs de lijn staan, niet de geprojecteerden achter het doel.

Toegevoegd na 43 minuten:
Laat ik als voorbeeld de wedstrijd tegen Uruguay zag je
OAD Reizen je kunt mij niet vertellen dat in de uitzending van Uruguay dit ook te zien was?

Zelf dacht ik dat de camera's die het filmen op een bepaalde frequentie wordt gezet en de borden zenden 2 frequenties uit een voor de Nederlandse tv en een andere voor die van Uruguay.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K

Antwoorden (3)

die zijn automatisch ingesteld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er wordt vanaf twee kanten gefilmd. Een kant voor het thuisspelende land en een kant voor het uitspelende land.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het licht er aan, maar de meeste sponsoren van grote toernooien, zoals WK EK Champions League zoals heineken en philips, zijn internationale bedrijven die dit sponseren, het is gewoon toeval dat ze uit NL komen