Je kunt krasjes alleen wegkrijgen door te polijsten. Hier staat een prima uitleg:
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=871308

Overigens zijn er ook goedkope onderdelen via eBay te krijgen. Op ifixit.com staan veel handleidingen als je dat wilt proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Niet veel. Je kunt alleen voorkomen met een hoesje.
Je kunt er een nieuw beeldscherm in laten zetten, maar dat is behoorlijk duur en een beetje overdreven, aangezien het 'krasjes' zijn

Toegevoegd na 42 minuten:
Voor de achterkant geldt hetzelfde. Je kunt alleen voorkomen met een hoesje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel eigenlijk de achterkant
Niet veel (niets). Maar om het te voorkomen kan je een screenprotector eroverheen plakken en een beschermhoesje gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaat inderdaad een speciaal polijsttubetje voor 10 euro bij telecomwinkels en is gevuld met Jiff (dat in NL Ciff heet). Het is niet hetzelfde als Vim dat 4x grover van structuur is: na Vim-gebuik is je scherm matglas en moet Ciff het weer redelijk doorzichtig krijgen. Daarna schoonmaken en poets je opnieuw met een droge linnendoek (geen katoen) en daarna met een brillendoekje uit de super voor optimaal resultaat.