Wie kan mij helpen bij het zoeken naar een nieuwe mobiele telefoon?

Hallo,

Ik wil graag een nieuwe mobiele telefoon aanschaffen, maar ik weet niet zo goed welke ik neem.

Kunnen jullie me helpen met uitzoeken?

Ik heb €131,- tot mijn beschikking. (maar ik kan misschien nog wel door sparen.)

Ik zoek een prepaid telefoon met WIFI.
Ik heb nog een simkaart van Vodafone van mijn oude mobiel, dus die kan/wil ik wel behouden.
Graag wil ik een Samsung, want die is me wel goed bevallen, maar een ander merk is ook goed.
Ook zou ik graag een mobiele telefoon met een touch-screen of qwerty toetsenbord hebben, maar wat anders is daar ook oké.

Als iemand een leuke mobiel voor mij weet die voldoet aan een of meerdere van deze eisen, plaats dan a.u.b een reactie.

M.V.G.
LolitaNL

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo,
De medewerkers in de winkel van Vodafone hebben mij goed geholpen, en daardoor heb ik besloten dat ik de Samsung Star 2 heb gekocht.
Nog bedankt voor al u adviezen, ik wilde de samsung chat ook, maar in de winkel zeiden ze dat dit meer iets voor mij was. M.V.G
LolitaNL

Antwoorden (5)

Samsung ch@t 335 van 95 euo dan heb je simlockvrij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Galaxy Gio, van Samsung, kan je bij Vodafone krijgen, prepaid, 150 euro, touchscreen, en met Android wat superveel mogelijkheden heeft.
suc6!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb zelf een Nokia C3 met vodafone prepaid en Wifi MSN Facebook Twitter enz er op kost rond de 80 euro en het MSN Enz is ook gratis te gebruiken zelfs in het buitenland!
Heb hier de site waar ik hem vandaan heb en mijn kleur is goud met wit.

http://www.wehkamp.nl/computer-telecom/telecom/prepaid-telefoon/vodafone-prepaid-nokia-c3/C31_6F7_F73_736258/?cm_mmc_o=7BBTkwjltB55bETCjCfwkwgBFj2NvxdICjC5yw5zbpCfwkwuBBEj2NvxdIdINCjCINxnDo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo,
Ik heb wellicht een leuke suggestie voor een mobiel. Het is de samsung chat 335. Ik heb hem ook en hij bevalt mij zeer goed. Het heeft een toetsenbordje, dus qwerty, en lijkt qua uiterlijk een beetje op een blackberry ( ook een trackpad ). Hij heeft WIFI en is simlockvrij, dus je kan je oude simkaartje houden. Hij kost 89,95. ( Waar ik hem heb gekocht, bij de T-Mobile) . Ik heb hem in het goud maar hij is er ook in het zwart.

Op deze site meer info: http://www.gsminfo.nl/mobiele-telefoons/Samsung/Chat-335-S3350
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de htc Wildfire is een goede en goedkope smartphone en is de 'budget smartphone' onder de htc's, hij heeft het besturingsysteem van Android (2.1) waardoor je applicaties van de Android market kan downloaden. de htc Wildfire heeft een beeldscherm van 3.2 inch met een resolutie van 240x320 pixels, en een camera met 5mp. het is een social media smartphone waarmee htc een jong en ‘sociaal’ publiek wil aanspreken. de smartphone kost

Toegevoegd na 6 minuten:
€ 159,-

-zie 1e link voor de review
-zie 2e link voor de prijs