27MC wordt nog gebruikt in de logistieksector (vrachtwagens) en door rijdende Polen (en andere grensoverschrijdend verkeer).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het is ondertussen de 28mc geworden. De 27mc is passe. Zonde.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vrachtwagenchauffers gebruiken "het bakkie" nog steeds voor onderlinge communicatie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen Idee...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
27mc bestaat nog steeds (dat 28mc antwoord is flauwekul). Het wordt inderdaad nog door o.a. vrachtwagenchauffeurs gebruikt en ook voor packetradio, waarbij digitale informatie verstuurd wordt, maar dit werkt erg traag. Het hele 27mc gebeuren is steeds minder populair geworden door moderne communicatiemiddelen zoals mobiele telefoons en het internet.