Hoe kun je een dvd afspelen in een playstation?

Ik had laatst een dvd erin gedaan, maar zag nergens staan hoe ik die dan kan afspelen, heb (zover ik weet)overal gekeken, maar zag het nergens staan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
16.9K

Het beste antwoord

Namens mijn zoon:

Bij Playstation 1 kun je geen dvd afspelen.
Bij Playstation 2 zou je kunnen proberen:

Playstation uitzetten zonder dvd erin.
Dan doe je de dvd erin.
Je zet je Playstation aan en dan zou hij automatisch moeten beginnen.

Bij Playstation 3 moet hij ook gelijk gaan spelen, ook als hij gewoon aan staat.

Namens mijn zoon, veel succes! En veel kijkplezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

volgens mij kan je geen dvd op een playstation kijken alleen op de playstation 3 kan je wel blu-ray afspelen.
als je tog een dvd wilt kijken via je gameconsole kan je beter een xbox kopen want daar kan het zeker op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dvd erin (met de Sticker naar de buitenkant) dan gaat u via het menu naar VIDEO en gaat u iets naar onder waar dan een dvd icoontje staat. Hier kan u dan op klikken om hem te starten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PlayStation 1: geen idee.
PlayStation 2: gewoon tv aandoen, av zender zoeken, dvd in playstation doen. Dan krijg je in beeld een goudkleurige schijf te zien, geloof ik.
Daar klik je op en dan moet ie gewoon afspelen als een normale dvd speler.
Bij ons speelt ie zelfs gebrande dvd's af. Misschien dat het nog wel uitmaakt of je + of - dvd's gebruikt, dat weet ik dus niet. Wij gebruiken altijd + dvd's.
Als ik er aan denk zal ik bij ons ook nog even kijken en dan laat ik het nog wel weten.
Suc6 met je zoektocht.