Wat zijn de extra functies van de ipod touch v5 generatie(komt in september uit) ivm met v4 versie? En hoe duur zou deze zijn?

Ik wil een ipod touch kopen 32 gb, nu bij mm 250 maar binnenkort komt nieuwe versie uit heeft het zin om te wachten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Wil en kun je wachten dan moet je dat doen.
Maar wil of kan je dat niet, dan moet je hem gewoon nu kopen.

Hou er rekening mee dat de nieuwe sneller zal zijn (is onontkoombaar dat daar de Apple A5 processor in komt) en dat de camera beter wordt. Dit zijn puur speculaties, maar wel zeer waarschijnlijk.

Officieel gezien is er nog niets bekend over een nieuwe iPod Touch, dat weten we misschien in juni tijdens de WWDC maar hoogst waarschijnlijk in september aangezien dat de standaard maand is voor Apple om nieuwe iPods te introduceren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook gelezen dat hij misschien 3D word, zonder bril!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi gast10332,

na de ipod V5 komt onvermijdelijk V6 enz.
geloof me, V6 zal nóg beter zijn dan wat V5 nu al beloofd!

het beste kan je vlak voor je dood kopen, dan heb je het meest moderne toestel.
nadeel: je geniet er zo kort van, maar je hebt wel state of the art!

een nadeel van nu kopen is dat wanneer je vandaag voor een leuk prijsje het artikel koopt, dat morgen blijkt dat het elders voordeliger is.
overmorgen blijkt dat je oude rommel hebt gekocht.
dit geldt voor alle computer apparatuur, dus toch maar even wachten tot daags voor je dood.

persoonlijk doe ik als volgt:
ik bepaal wat ik NU hebben wil, en wat ik er NU voor over heb. vervolgens ga ik kijken waar ik mijn wensen en eisen voor een bepaald toestel voor een zo laag mogelijke prijs kan bemachtigen. vervolgens koop ik het.

ik neem de kater van dat het later goedkoper wordt voor lief, je moet dit accepteren als je computer apparatuur koopt. ik heb indertijd duizenden guldens betaald voor CP/M apparatuur, de meesten weten nu niet eens meer wat dit voor spullen zijn.

momenteel heb ik een Toshiba laptop, er is een foutje. 'koop maar nieuw' wordt er gezegd, dit oude toestel wordt niet meer ondersteund. toch is het een prima apparaat dat nog aan al mijn eisen voldoet.
'oude troep', waar ik indertijd veel voor heb betaald, maar wel al die jaren met plezier gebruik van heb gemaakt.

conclusie:
valt jouw eisen pakket binnen de mogelijkheden van wat Ipod V4 biedt: koop het apparaat NU!
geniet van het gebruik.
wacht je tot V5 uit komt? mooi, koop dan het V4 apparaat een stuk voordeliger, want dan zal de prijs sterk dalen.

veel genot met jouw apparaten!
groeten, Dré