Welke Ipod Touch kan ik het beste kopen?

Nou ik wil graag een Ipod Touch kopen. Maar ik weet niet of ik 16 GB of 32 GB moet kopen. Ik wil de Ipod gebruiken voor muziek luisteren, af en toe op internet en misschien 2 á 3 spelletjes op de Ipod zetten.
Wat is dan de beste keuze.

Alvast Bedankt!

Toegevoegd na 10 minuten:
Nou even voor de duidelijkheid. Ik heb niet veel geld en ik zou zeggen dat ik ongeveer tussen de 300 á 350 liedjes er op ga zetten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Kimath
12 jaar geleden
300 nummers is circa 2 GB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
500 nummers is circa 2gb lijkt mij ;-)

Het beste antwoord

Ten eerste heb je sowieso geen 16 gb ipod touch, wel 8 gb en die zou voor wat je noemt genoeg moeten zijn (als je geen 3000 nummers hebt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is vrij logisch dat het om de 4g gaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk, maakt het mij niet uit of het nou de 3g is of de 4g.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even als aanvulling, de 8gb ipod touch 4de generatie zou voor jou eem goede keus zijn, met die 300 nummers zit je nog niet eens aan de 2 gb en hou je dus nog met wat spelletjes 5gb over voor toekomstige muziek (en foto's) en spellen, 4g is wel aan te raden over 3g, 3g is sowieso alleen nog tweedehands te krijgen, en is veeeel trager dan de 4g, als je nog meer wilt weten vraag je het maar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou, neem het internet veel geheugen in beslag of dat bijna niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee eigenlijk helemaal niets ( op geschiedenis van bezochte pagina's na, en geschiedenis kan verwijderd worden)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, heel erg bedankt. Ik ga eens kijken naar de Ipod 8GB 4g
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan =)

Andere antwoorden (8)

Op 32gb kunnen 8000 nummers.
2 spelletjes zullen iets van een halve gb zijn.
Nu kan je zelf uitrekenen hoeveel je zelf nodig hebt, zelf zou ik de 32gb nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In dit geval zou ik voor 16Gb gaan, dat is meer dan genoeg zo te horen (lezen).
Je hebt niet veel meer nodig als het enige dat je zult doen internetten is, muziek luisteren en af en toe een enkel spelletje spelen.
Ik zou zelfs de neiging hebben om voor 8Gb te gaan in jouw geval, als die er is tenminste. Dat klinkt ook best genoeg voor je.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mijn grootste reden dat ik in dit geval niet voor die van 32Gb zou gaan is omdat die veel duurder is terwijl je waarschijnlijk de ruimte niet nodig zult hebben. Maar als je geld genoeg hebt kun je best die van 32Gb nemen. In dit geval heb je beter te veel dan te weinig ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dus niet echt veel geld... Maar ik zal dag ongeveer 300 á 400 liedjes op de Ipod zetten, misschien wel minder.
Dus dan is het beste op die van 16GB te kopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zal ik Hermantje het beste antwoord geven, zelf heb ik een paar duizend nummers (niet allemaal op mijn i-Pod). Maar nu ik hier lees dat je er zo'n 300 neemt. Zou ik zeker voor de 8gb gaan.
2 à 3 spelletjes maar? Ik zou er meer opzetten. De 32gb heeft een snellere processor, dus is sneller op internet. (weinig verschil, maar wel duurder). Het hangt er ook vanaf of je veel muziek hebt. Als je 2 à 3 spelletjes erop wilt zetten en niet al te veel muziek ( < 2000) raad ik je de 16 gb aan. Hopelijk heb je hier wat aan. Doeidoei!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de 32gb heeft geen snellere processor (als je het over de ipod touch 4g hebt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, maar bij 3 wel ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan klopt het nog eigenlijk niet, want toen de 3 nieuw te koop was kon je die alleen in 32GB en 64GB krijgen. Wilde je 8GB dan kreeg je versie 2, eigenlijk hetzelfde verhaal als bij de iPhone. Dus is het logisch dat die iets trager is en is dus ook geen 3. Wil je een iPhone 4, dan kan dat in 16 en 32GB. Wil je 8GB dan krijg je een 3GS. Momenteel bij de iPod Touch 4 krijg je hoe dan ook versie 4 en is dus even snel, het RAM is gelijk en ook de processor is bij allen een Apple A4.
Licht aan het aantal nummers en grootte van games. Ik zou zeggen 32 maar dat is wel heel makkelijk als ik niet over het geld van jouw beschik. 8 is denk ik te weinig. 32 misschien iets te veel. Dat is meer voor een IPAD van een bedrijf. Doe er maar tussenin zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn iPad heeft 64GB waarvan ik toch zeker wel 40 in gebruik heb, terwijl ik hem totaal niet zakelijk gebruik. Het verschilt enorm in wat mensen verbruiken, de een verbruikt bijna niets terwijl de ander maar niet genoeg kan hebben.
Ik heb een iPhone 4 met 32GB.

Er staan een kleine 2000 muzieknummers op, ongeveer 100 apps (variërend van een paar MB tot bijna 1GB), 200 foto's en enkele video's. Ik heb 24GB van de 32GB hiermee gebruikt.

Apps kunnen uiteen lopen als het gaat om hoeveel opslagcapaciteit ze vragen, sommige games zijn nog geen 100MB terwijl FIFA bijvoorbeeld (een grote game met volledige Retina ondersteuning) 1,2GB groot is ongeveer.

Kijk dus even goed naar wat je erop wilt zetten, sowieso is teveel geheugen altijd beter dan te weinig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou geen 3 nemen want die is minder snel dan de iPod touch 4 ik heb de 4 32 gb van de 4 heb je geen 16gb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
16 is waarschijnlijk meer dan genoeg! Ik heb zelf 8, en heeeeel veel spellen en meer dan honderd liedjes & hij is nog niet vol... Anders kan je het in de winkel nog vragen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou een 8GB nemen , heb ik zelf ook, ruimte zat, als je krap komt, wat, zo te lezen, niet zal gebeuren, dan zet je bv wat foto's op de computer en verwijder je ze op de iPod. Helpt meestal.

Jij hebt aan een 8 zeker genoeg