Heeft iemand ervaring met de CitiZ Krups XN 7106 voor #Nespresso? Ik wil deze mss ook aanschaffen namelijk

Hoe tevreden is men over smaak, melk, schuim, warmte, schoonmaken apparaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ga eens kijken op www.kieskeurig.nl daar staan van bijna alle apparaten reviews. Gewone gebruikers vertellen daar in duidelijke en heldere taal wat ze van een apparaat vinden. Tevens kun je daar zien welke winkel het goedkoopst een apparaat aanbiedt. Daarnaast kun je vergelijken met soortgelijke apparaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat apparaat en ben zeer tevreden! Koffie (of eigenlijk espresso, cappuccino en latte macchiato) smaken prima (en niet te heet), melkschuim krijg je bijna nergens zo goed (ook niet bij koffiebars ed), schoonmaken gaat redelijk vlot, geluid van de melkschuimer is zo laag, dat je op het lampje moet kijken, of hij al klaar is. Echt een top apparaat!

Nadeel: voor een echte (grote) bak koffie is dit apparaat niet geschikt en de koffie per kopje is niet erg goedkoop (ca. 35-39 cent per cupje), dus als je erg veel drinkt, kan een groter & duurder apparaat n 1-2 jaar best goedkoper zijn.

Minimaal 16 soorten koffie om uit te kiezen met verschillende intensiteiten.