Het oprolklemmetje van mijn macbooklader is afgebroken. Valt dit onder de garantie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dit is iets waar jouw leverancier het antwoord op heeft.
Wanneer iets stuk gaat binnen de gestelde garantie periode dan zijn dat degenen die beoordelen of dat er ook onder valt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een kans dat dat onder de garantie valt, binnen de vast gestelde garantie periode,
maar als je hem zelf heb afgebroken, perongelijk, is de kans klein dat het nog onder de garantie valt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het valt vermoedelijk niet onder garantie. Je zou moeten kunnen aantonen dat het ding niet door jou toedoen is afgebroken.
Ik zou er geen aandacht en tijd aan besteden. Het is namelijk veel beter als je die 'klemmetjes' niet gebruikt. Ze zijn de pest voor je kabel en als die daardoor kapot gaat (die kans is groot), valt dat zeker niet onder garantie. Wikkel die kabel gewoon om je oplader of maak er een apart bosje van naast je adapter.