Ik heb een vraag over nintendogs waar ik heel erg graag antwoord op wil!!

Ik heb een vraag over nintendogs:
-Ik heb een vrouwtjes hond: Een Shiba Inu.
Ik heb een strikje gekocht en nu zit ie bij haar keel en niet bij haar oortjes..
Of heb ik gewoon een ander soort strikje gekocht??
Ik hoop dat iedereen het snapt??!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij de ds is het zo dat hij bij de ene hond bij de hals zit bij de andere bij de kop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, daar ben ik nu ook achter gekomen, toch bedankt voor je reactie, ik heb je beoordeeld tot het beste antwoord!

Andere antwoorden (2)

Als het goed is heb je dan inderdaad een ander strikje gekocht. Probeer het anders te verkopen en opnieuw te kopen. Ander moet je gewoon een ander strikje kopen. Het zou inderdaad wel kunnen dat het strikje om de hals zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh ik ken dat je moet gewoon een ander strikje kopen

je heb strikjes voor de kop

en hals