Wat is een goede maglite voor een niet al te hoog budget? mag ook een andere goede zaklamp.

Wil een goede zaklamp, maar heb een best laag budget ongv 30-40 euro. Niet hoog dus. Maar zoek een goede prijs kwaliteit vehouding.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een kleine Maglite heb je voor dat geld wel bij de dump. Ik heb er een mooie blauwe mag voor gekocht. Pen-light, maar doet t heel goed. Je stopt em makkelijk in je zak en je slaat er ook even zo snel een inbreker je tent mee uit. (ervaring!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je gaat dat niet redden voor het bedrag dat je opgeeft, maar je kunt ook nog even doorsparen voor een Fenix, een superLED zaklantaarn:
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die zijn super!