Hoe is het nu met de batterij in iOS 4.3?

Ik heb gehoord dat sinds iOS 4.3 uitgekomen is, er stevige problemen zijn met de batterijduur. Is dat al opgelost?
Ik heb mijn iPad nog niet geüpdatet, en twijfel nu op ik het wel of niet zal doen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het zou opgelost zijn in 4.3.2 (of 4.3.1) maar naar mijn mening klopt daar de ballen van. Ik vraag me af of je Apple hiervoor kunt aanklagen of een reset naar een oudere versie kunt afdwingen want volgens mij stond in de beschrijving van de update niet dat mijn batterij uur achteruit gaat. Ik weet trouwens niet of het bij de iPad ook zo is. Als ik jou was zou ik goed kijken wat de update van de iPad allemaal inhoudt en of het dat voor jou waard is om dansen kortere batterij duur te hebben.