Mijn Ipod touch gaat niet meer aan

Ik heb mijn Ipod touch al een tijdje en hij wilt niet meer aan. Oplader niks, in de computer ook niks. Het resetten ook niet. Ik dacht zelf dat het aan de batterij lag maar mijn vader broer en andere dachten dat hij het ook zonder batterij in de oplader beeld hoort te krijgen.
Kan iemand me helpen :(

PS; Ja helaas, hij is ge-jailbreaked

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Herkend je computer hem ook niet?

Antwoorden (6)

Houd de home- en sleepwake button eens 10 sec ingedrukt ;-)

Dan start hij opnieuw op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee doet het niet:(
Als resetten niet werkt kan je hem net zo goed weggooien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ chorro
Nee dat ie niet stom ding.
@Roland1995
Haha jaa dat kan, eerst fv kijken en hopen of iemand iets weet =)
Als je hem opstart staat er zeker een itunes icoon op je scherm? Dan moet je hem opstarten met het programmatje waarmee hem gejailbreakt hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de oplader en dan de home en vergrendel knop indrukken tot dat hij weer aan gaat.
Suc6 ermee!

PS> Wat is jailbreaken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat hij gebricked is. Probeer een van deze sites eens:
http://www.ipodtouchhacks.com/ipod-touch/how-to-fix-a-bricked-phoneipod-touch-2/
http://www.instructables.com/id/How-to-fix-a-bricked-ipod-touch/
Bij de tweede site hebben ze het ook over een tethered ipod touch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook zoiets, hij valt een dag uit en reageert 1 hele dag niet. De volgende dag doet hij het weer en is de batterij leeg. Is me al 3 keer overkomen zeer raar :S