Mijn koelkast slaat maar af en toe af, dus met andere woorden hij koelt de hele dag,is dat normaal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Controleer of hij niet heel erg koud staat afgesteld en controleer of de deurrubbers nog goed zijn. Slechte deurrubbers kunnen de koude lucht lekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat is niet normaal. Het is mogelijk dat het element stuk is, dat had ik nl. Ga wel actie ondernemen, want het continue doorkoelen, kost veel stroom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ook nog eens zijn dat je koelkast teveel naar voren overhelt, als je dan ook nog eens zware flessen in je koelkastdeur hebt staan sluit de magneet ook niet meer goed af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker niet normaal.
de meest voorkomende oorzaken zijn; versleten afdichtranden aan de deur, versleten onderdelen in de koelinstallatie, of weggegeten isolatie door muizen of ratten.
Het loont zich zeker zelf of een prof, het probleem te laten onderzoeken omdat je elektra-rekening veel te hoog is.
Suc6