Ik heb een samsung j700,daar zit een geheugenkaart in Ook heb ik zo'n groot ding waar je je kleine kaartje in stopt.Waar moet deze in de pc?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

ik heb een apparaatje met een usb-aansluiting waar ik alle geheugenkaarten in kan doen. voor een tientje bij de mediamarkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een gleuf in de PC hebt die precies groot genoeg is voor de geheugenkaart zelf, of voor dat grote ding waar je de geheugenkaart in moet doen, dan moet je hem daar instoppen.

Die gleuf in de PC (vaak is het één dinges met meerdere gleuven, voor diverse soorten kaartjes) heet een card reader.

Heb je geen card reader in je PC zitten, dan kun je er ofwel ééntje in laten bouwen, ofwel een losse (externe) card reader kopen. Zo'n losse card reader verbind je dan via USB met je PC.

Voor € 10 tot maximaal € 20 ben je klaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon in dat usb vakje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel eens geprobeerd? Zal lastig worden.
Ik heb vooraan bij mijn laptop zo'n vakje ervoor maar ik weet dat niet alle laptops die hebben. Ik heb die trouwens in een pc ook nog nooit gezien maar daar heb je dus waarschijnlijk zo'n apart apparaatje nodig.