Weet iemand of er een console door microsoft en sony samen word gemaakt.

Of gaat dat nog ooit gebeuren want dan hebben ze geen last van concurrentie en kunnen ze de ultieme console maken. Graag bronvermelding erbij

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, ze blijven dikke concurrenten. En ze hebben verschillende ideeën over de console. Samenwerken? Dat nooit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Lijkt mij niet, ze zijn concurrenten van elkaar. Als ze samen 1 console gaan maken, hebben ze een monopoly positie, en dit mag niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Over het algemeen hebben Sony, Microsoft en Nintendo ook een andere doelgroep waar ze games voor maken.
Kimath
13 jaar geleden
Dit gaat nooit gebeuren aangezien elk van deze partijen enorm grote belangen heeft op allerlei gebied. Ze zullen liever blijven concurreren, dan hun creatieve content te delen en blijven vechten voor ieder procentje marktaandeel. En zo hoort het ook te zijn, het houdt de prijzen enigszins laag en zorgt ervoor dat er elke keer weer nieuwe producten komen. Een gezonde marktwerking heet dat.