voordelen gratis internet mogelijk, relax..je kan achter de pc waar je wilt, krijgt geen nek pijn van op de stoel zitten en zo te werken achter de pc :S dat had ik namelijk altijd heeeel pijnlijk wat nadeel is "je moet het niet op je buik doen en liggend type enso want ‘t blijkt heel slecht te zijn voor je geen kinderbijslag hahah :D voor derest heb ik geen nadelen of slechte dingen te melden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nadelen: Een laptop heeft een kleiner scherm en toetsenbord een gewone computer heeft een groter scherm en toetsenbord. voordelen: je kan een laptop overal meepakken waar je maar wilt een gewone computer nie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nadeel: is dat een laptop een batterij nodig heeft. Die moeten vervangen worden en zijn nogal prijzig.
Nadeel: het scherm is te laag dus je zit meestal niet goed. Nadeel: goed opletten dat er geen vocht op je toetsenbord valt want dan ben je niet alleen je toetsenbord kwijt maar is de ramp nog groter: dag laptop!
Nadeel: ik heb een Toshiba Satellite met een 17inch scherm en dat ding is zwaar dus hij staat bijna altijd dezelfde plaats.

Ach, wat heb ik een spijt dat ik niet gewoon een nieuwe desk-top gekocht heb.....

Voordeel: als je genoeg geld heb lijkt het mij prettig beide te hebben. Dat is het enige voordeel wat ik er aan zie.....:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voordeel van batterij; hoeft niet constant in t stopcontact, terwijl een computer altijd een stopcontact nodig heeft! ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de mijne bijna altijd in het stopcontact. Nu moet ik denk ik toch een nieuwe kopen want hij moet na plus/minus 15 minuten alweer opgeladen worden. Ook is mijn scherm altijd, vanaf dag 1, veel helderder geweest in het stopcontact dan zonder. Ach, 't is ook een kwestie van smaak. Ik miste ook gelijk m'n matte grotere scherm. En nu gaap ik helemaal wellustig naar de nieuwere kleiner modellen met mooie grote schermen....;) :D