Ondertitels in AVI vastzetten?

Ik wil .srt bestanden (ondertitels) in mijn avi bestand zetten. Heb al allerlei programma's geprobeerd, maar niks werkt. Ik wil gewoon 1 eenvoudig programma. VideoDub zorgt ervoor dat de films 20gb worden, (dit wil ik niet want het moet op een USB kunnen) en WinAvi zet er een achterlijk watermerk in omdat hij onbetaald is.

Iemand idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mijn films zijn ook .Avi en mijn ondertitelingen ook .srt. De naam van de 2 bestanden moeten hetzelfde zijn, dan pakt je afspeel programma de ondertiteling er automatisch bij. Ten minste bij Gomplayer. Ook als je ze op een dvd zet kan hij ze afspelen. Als ik een film gebrand kijk op mijn dvd speler krijg ik eerst welke film ik wil kijken (er staan meerdere op 1 dvd) en dan krijg ik de keuze welke ondertiteling ik erbij wil hebben. Dan doet hij het gewoon perfect.

Je kan ook proberen je bestand inclusief de ondertiteling te downloaden, dan zit het al erin.

Wat misschien kan bij Gomplayer is dat je de ondertiteling zelf maakt. Ik kwam op het idee om het .srt bestand te openen en de inhoud te kopiëren en plakken op de plek waar je de ondertitelingen maakt. Ik weet niet of dit ook kan bij andere afspeel programma's.