Mijn iPad is stuk, niet meer te fixen! ik heb hem minder dan 1jaar en hij is verzekerd! krijg ik dan een nieuw (in een doos) of een tweede hand??

iPad verzekering

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hoe weet je dat je iPad niet te fixen.
Meestal geven verzekeraars nieuwe uit. Maar dat ligt er helemaal aan wat er in Jou polis voorwaarden staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij viel op de grond tijdens fietsen en een auto kon mijn ipad niet op tijd ontwijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@lumiz meen je dat?
daar zou ik wel een foto van willen zien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom fiets je met een iPad? Voor muziek?
Had je beter een iPod moeten nemen.
Maar tegen wat is je iPad verzekerd?
Ook tegen val schade.
En je jou dan idd een nieuwe krijgen alleen geen doos en kabels enzo. Ik zou ook wel een foto willen zien :P
Kapotte iPad's in garantie en onder verzekering gaan waarschijnlijk terug naar de fabriek en alle beschadigde onderdelen worden vervangen. Daarna worden ze opnieuw verpakt. Zo goed als nieuw heten ze dan "refurbished" en niet meer tweede hands. Als het goed is kun je het verschil niet zien.

Ze hebben hier waarschijnlijk een voorraad van, zodat jij niet hoeft te wachten tot jouw specifieke iPad door de behandeling is gegaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is  ?
Je krijgt gewoon een nieuwe zonder doos je toebehoren moet je van je ouwe iPad houden.