Welke iPod-dock is het beste voor een kleine ruimte?

Ik zoek een iPoddock voor in de keuken, hij moet niet te groot zijn, maar wel goed geluid geven. Welke zou hier het beste voor geschikt zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ik heb er 2, waar ik allebei erg tevreden over ben.
Voor de keuken (als het geen open keuken is) zou ik de JBL On Stage (II of III) adviseren.

Ik heb ook een Logitech (die ook op batterijen kan, erg handig als je hem mee wilt nemen ergens naar toe), maar die is wel een stuk groter, en produceert een bak meer geluid.

Maar goed, er zijn genoeg van dit soort producten op de markt, het gaat er denk ik vooral om dat je als eerste besluit hoeveel je wilt uitgeven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bose Sounddock is een erg goed ding. Mooiste die ik ook gezien en gehoord heb, is de Zeppelin van Bower & Wilkins (zie link), maar die kost wel 599. Voor de keuken misschien ook wel een beetje fors.
paulus811