Wachtwoord vergeten (stom, stom, stom!) hoe kun je hem resetten/wissen/herinneren/terug halen?

Ik heb vandaag mijn wachtwoord op mijn mobiel (samsung star) veranderd. Want een paar mensen wisten mijn wachtwoord en gingen toen mijn berichten lezen. Ik had 4/5 cijfers als mijn wachtwoord gekozen waarvan ik dacht dat ze het nooit zouden raden. Het was dus ook niet iets als mijn geboortejaar ofzoiets. Ik had hoofdpijn toen ik het wachtwoord verzon en wilde het eerst wel bij mijn notities zetten, maar die kon ik niet zo snel vinden.
(Hoe stom het alsnog is om het wachtwoord te vergeten, ik weet het.)
Maar nu is dus mijn vraag:
Heeft er iemand een oplossing om er voor te zorgen dat je wachtwoord wordt gereset of gewist ofzo?
Ik verwacht het niet echt maar, misschien is er iemand die dit ook heeft mee gemaakt en een oplossing er voor heeft?
Het mogen ook oplossingen zijn die er goed voor zijn om je het wachtwoord te herinneren.
(Ik ben bezig met zo'n lijstje dingen afstrepen die je al hebt geprobeerd maar daar wordt ik gek van :p).

Toegevoegd na 2 uur:
Later toegevoegd:
Het gaat niet om mijn pincode,
maar het wachtwoord/code die je op je foto's, berichten etc. kan zetten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, sorry. Dit had ik niet verwacht, was bij mij niet het geval.
Misschien (/waarschijnlijk) is dit omdat ik mijn berichten had opgeslagen op extra geheugen.
Nogmaals sorry.

Antwoorden (2)

Je moet een paar keer gewoon een aantal getalletjes invullen en waarschijnlijk is het dan verkeerd (of als je geluk hebt niet) en dan vraagt hij op een gegeven moment de puk-code.
Als je de beschrijving en dat doosje hebt kan je die wel vinden (wel eerst kijken of je de puk-code überhaupt kan vinden, anders heb je een nog groter probleem!).
Ik hoop dat het lukt wat het is wel erg zonde,

Leeswonder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@MrAart en Leeswonder,
bedankt voor jullie antwoord maar,
het gaat niet om mijn pincode,
maar het wachtwoord/code die je op je foto’s, berichten etc. kan zetten.
00000000 (8 nullen!), 0000, 1212 en 1234 of 12345.
Anders, zoals ik al zei: *2767*2878# "bellen" hierdoor "vergeet" hij het wachtwoord.

Toegevoegd na 23 minuten:
*voor lezers, let op dat dit een echte reset is, dus ook foto's en berichten worden verwijderd als ze niet op extra geheugen staan.*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zag deze reactie te laat,
heb je vorige metode gebruikt, Ik kan wel weer zonder wachtwoord mijn inbox van berichten in enzo.
Maar mijn berichten, foto's, telefoonnummers etc. ben ik wel kwijt..
Toch bedankt, maar had er niet op gerekend dat ik dit nu kwijt zou zijn..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, sorry. Dit had ik niet verwacht, was bij mij niet het geval.
Misschien (/waarschijnlijk) is dit omdat ik mijn berichten had opgeslagen op extra geheugen.
Nogmaals sorry.