Help!! er zit een krasje op mijn iPod touch wat kan ik doen om het weg te krijgen???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er al een kras is en daardoor is je hele beeldscherm verziekt, dan laten maken vrees ik..
Maar als de kras te negeren valt, dan snel een screen protector op je iPod doen zodat er niet meer krassen komen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jep nix meer aan te doen helaas...
Snel een screen protector erop, die van macalley werken als een trein!!! http://www.macally-europe.com/index.php?langpref=nl
Krassen op de achterkant maken niet uit, op het scherm kan je hem misschien vullen met hars ofzoiets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent niet specifiek waar een krasje op zit. Op het scherm of op de de body van het apparaat.
Maar zit het op het scherm, kan je met koperpoets heel voorzichtig het scherm poetsen. Plak eerst met plakband de randen rondom het scherm af zodat je de body niet raakt. Die zal juist beschadigen van de koperpoets.
Als het krasje haast niet meer is te zien, kan je met siliconenspray het scherm verder glimmend oppoetsen.
Als je klaar bent kan je de tape op plakband weer verwijderen.
Is de kras op de body van het apparaat is het wat moeilijker. Daar het gecoat of gespoten is, is zal het moeilijker te verwijderen zijn.
Met siliconenspray zou je het weer kunnen laten glimmen, of een nieuw deel bestellen in jou kleur en vervangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks. Die van mij is een grote kras